hej och. hp
vis testar
sdgdsfglskm
dfdfögkmdflkgmdfg
dfglkmdglkdmngldkf
dlfkndkfnd
dsflknsfkjsndg
UTMANINGARNA MED UTLÄGGSHANTERING SOM SLÄPAR
Även om processen kring utläggshanteringen blivit bättre genom åren så finns det fortfarande många utmaningar som ställer till det för både anställda och ekonomifunktionen. När utläggshanteringen inte sker automatiserat och går in i bokföringen så står ni ofta inför följande utmaningar:
1. Tidsslöseriet
Oftast behöver du vänta upp till 48 timmar innan ditt köp dyker upp i affärssystemet och då väljer många istället att vänta med all sin kvittoredovisning till slutet av månaden. Dessutom kan det ibland behövas kompletteringar för att den anställda lämnade in felaktiga eller otillräckliga underlag.
Här går det åt många timmar av urtrist admin-jobb för både ekonomiavdelningen och den anställda. Tid som man helst hade velat lägga på annat som tar företaget framåt.
2. Krånglet
Eftersom det tar ett tag inna
länka hit
dsfskfnsdm,nfdsknfsnj
länka hita