Nyfiken på PE?

BOKA EN DEMO MED EN AV VÅRA EXPERTER

Vi är riktigt bra på att hjälpa tjänsteföretag med 5 anställda och uppåt att automatisera sina ekonomiprocesser i vårt system. Hör av dig och berätta om dina utmaningar så hjälper vi dig.

Enklare och säkrare hantering av kvitton och utlägg

Hantera alla kvitton enkelt och effektivt via vår app, och låt sedan bokföringen sköta sig själv. Med företagskort kopplade till enskilda personer, och utlägg som automatiskt betalas på nästkommande lön, får du full kontroll över alla utgifter. I realtid, dessutom.

Kvitto- och utläggsrapportering med app säljs inte som en separat modul utan är en del i PE Accountings helhetslösning med affärssystem och ekonomteam.

Jobba i appen

KVITTON OCH UTLÄGG HÄNGER IHOP MED ALLT ANNAT FRÅN BÖRJAN

  • HANTERA KVITTON I MOBILEN

    När du är på språng kan det vara skönt med flexibel kvittohantering. Fota och ladda upp era utlägg direkt i PE Accountings app. 

  • Smidig behörighetsstyrning

    Medarbetare och användare kan administrera och godkänna sina egna utlägg, samtidigt som er chef eller interna administratör har tydlig översikt i systemet. Lön eller extra utbetalningar sker sedan direkt i PE – tryggt och överskådligt.

  • AUTOMATISK OCH DIGITAL BOKFÖRING

    Ett underliggande regelverk styr hur bokföringen ska se ut, och i samband med slutattest bokförs utlägg automatiskt. Det enda användaren behöver tänka på är att fylla i typ av utlägg, land, summa och moms. Vi har dessutom teknik i bakgrunden för bland annat maskintolkning som beroende på kvitto kan hitta rätt siffror på automatik och även matcha med rätt kortköp. Tekniken utvecklas hela tiden och fokus är på att det ska både vara smidigt och bli rätt på samma gång.

  • ÄNNU NOGGRANNARE UPPFÖLJNING

    Eftersom varje användare har tillgång till historisk information kan de tydligt följa och hitta sina egna utlägg. Ekonomiansvariga, chefer och revisorer kan enkelt följa varje utlägg ner i minsta detalj hela vägen från viktiga rapporter.

PE-kortet betalar

Smartare utläggshantering med kortintegrationer

PE Accounting har direkta integrationer med bland annat Eurocard, SEB Corporate och Mynt. Det gör det möjligt att förenkla utläggshanteringen ytterligare och minska risker för fel som kan påverka kostnader och resultat.

Istället för att utlägg matas in manuellt kommer köpen direkt in i PE Accounting. Det gör det enklare att komma ihåg att fota fysiska kvitton och matcha mot kortköp. Översynen blir dessutom fullständig och det är enklare att ha kontroll över kostnader ner på individ- och kortnivå.

Läs mer