BOKA IN EN DEMO
MED EN AV VÅRA EXPERTER

Vi är riktigt bra på att hjälpa tjänsteföretag med omkring 5 till 500 anställda att automatisera sina ekonomiprocesser i vårt system. Hör av dig och berätta om dina utmaningar så hjälper vi dig.

Start/Samarbeteten & Integrationer/Upsales - smidig abonnemangshantering

Upsales - smidig abonnemangshantering

Upsales hjälper dig få ordning och reda på din abonnemangsaffär direkt i CRM-verktyget. Den flexibla abonnemangshanteringen gör att du snabbt, tryggt och enkelt kan skapa abonnemang som synkar med PE Accounting. 

I Upsales abbonemangshantering kan du bland annat: 
  • Skapa abonnemang där pris, perioder och orderintervaller förändras under avtalsperioden
  • Använda standardmallar för att minimera risken för fel
  • Ge användare olika behörighetsnivåer

FÖR VEM

Upsales abonnemangshantering passar dig som har behov av flexibelt abonnemangsupplägg eller har abonnemang som huvudsakliga intäktskälla.

Hur fungerar det?

Du skapar dina abonnemang i Upsales och ordrar synkas över och hanteras i PE Accounting där du även sköter övriga delar av din ekonomi och redovisning, inklusive lön. 

Upsales har mycket funktionalitet för dig inom SaaS. Utöver den avancerade abonnemangshanteringen, där du visuellt kan se förändringar i realtid, kan du också få detaljerade rapporter om dina SaaS KPI:er. Följ t.ex. ARR, MRR och churn - allt i ett och samma system.

Vem ansvarar för integrationen?

Upsales har utvecklat och ansvarar för integrationen. Flera nya funktioner och förbättringar lanseras löpande under 2022-2023. 

Så kommer du igång

PE Accounting och Upsales-kund: För att koppla ihop Upsales med PE Accounting så behöver du en API-nyckel till PE som du får per sms från PE’s tekniska support. Du ställer in och startar integrationen själv i Upsales. Kontakta din konsult på PE för att få hjälp att komma igång.

PE Accounting-kund: För att koppla ihop Upsales med PE Accounting så behöver du en API-nyckel till PE som du får per sms från PE’s tekniska support. Du ställer in och startar integrationen själv i Upsales. Kontakta din konsult vid frågor.

Inte PE Accounting eller Upsales-kund? Om du vill veta mer om PE Accountig och Upsales. Kontakta oss här så återkopplar vi till dig inom kort.