BOKA IN EN DEMO
MED EN AV VÅRA EXPERTER

Vi är riktigt bra på att hjälpa tjänsteföretag med omkring 5 till 500 anställda att automatisera sina ekonomiprocesser i vårt system. Hör av dig och berätta om dina utmaningar så hjälper vi dig.

Start/Samarbeteten & Integrationer/Upsales - CRM integrerat med PE

Upsales - CRM integrerat med PE

Upsales CRM hjälper B2B företag att hitta nya leads, vinna fler affärer och skapa merförsäljning hos befintliga kunder. Upsales grundades 2003 och har idag fler än 2000 kunder i 10 länder. Genom integrationen med PE Accounting automatiseras fakturaflödet så att kunder, försäljningsorder och avtal i Upsales blir kunder och färdiga fakturor som sedan hänger ihop med allt annat i PE.

Med Upsales+PE Accounting kan du:
  • Automatisera din fakturering – allt från kund, produkt, period och eventuella anteckningar synkas från ordern i Upsales direkt till PE Accounting.
  • Synka fakturering som sker direkt i PE till Upsales för att få komplett och korrekt data i ditt CRM-system

FÖR VEM

För er som vill ha full kontroll på ert intäktsflöde.

Hur fungerar det?

Du väljer vilken orderfas (förslagsvis 100%-ig) i Upsales som ska göra att ordern synkas över som en faktura till PE. När integrationen är igång synkas ordern över med all orderinformation (kund, adress, produkter, period) så fort en order är i den fasen som du valt.

De fakturor som skapas direkt i PE synkas över till Upsales. Detta gör att avstämning mellan systemen blir väldigt enkel och du har full kontroll på hela ditt intäktsflöde.

Vem ansvarar för integrationen?

Upsales ansvarar för att integrationen fungerar så att dina säljare ska kunna lägga mer tid på försäljning och mindre tid på administrativt arbete.

Så kommer du igång

PE Accounting och Upsales-kund: För att koppla ihop Upsales med PE Accounting så behöver du en API-nyckel till PE som du får per sms från PE’s tekniska support. Du ställer in och startar integrationen själv i Upsales. Kontakta din konsult på PE för att få hjälp att komma igång.

PE Accounting-kund: För att koppla ihop Upsales med PE Accounting så behöver du en API-nyckel till PE som du får per sms från PE’s tekniska support. Du ställer in och startar integrationen själv i Upsales. Kontakta din konsult vid frågor.

Inte PE Accounting eller Upsales-kund? Om du vill veta mer om PE Accountig och Upsales. Kontakta oss här så återkopplar vi till dig inom kort.