Nyfiken på PE?

BOKA EN DEMO MED EN AV VÅRA EXPERTER

Vi är riktigt bra på att hjälpa tjänsteföretag med 5 anställda och uppåt att automatisera sina ekonomiprocesser i vårt system. Hör av dig och berätta om dina utmaningar så hjälper vi dig.

Start/Samarbeten & Integrationer/SEB Corporate - Smidig utläggshantering i realtid

SEB Corporate - Smidig utläggshantering i realtid

SEB erbjuder företagskort till små och medelstora företag utgivna av dotterbolaget SEB Kort Bank AB. Genom att ansluta företagskort direkt till PE Accounting blir det enklare att registrera och attestera reseräkningar och utlägg.

  • De anställda slipper manuell registrering av utlägg
  • Korrekt information om köp, avgifter och valutakurser registreras automatiskt
  • Minskad risk för kvittobedrägerier

För vem?

Företag som vill effektivisera sin utläggshantering genom att erbjuda en enkel lösning för sina anställda, och därmed spara både tid och pengar. Observera att du måste ha SEB Corporate eller SEB Corporate limit för att kunna integrera med PE Accounting. 

Hur fungerar det?

SEB kort skickar dagligen nya kortköp till PE Accountings system. Därefter kan användaren av kortet lämna in kortköp och kvitto för attest i PE.

Mer detaljer om hur det fungerar i PE kan du läsa i denna guide
Läs mer om SEB Corporate företagskort här

Vem ansvarar för integrationen?

SEB ansvarar för korten och att rätt information om köpet skickas in i PE. Kontakt: corporatesupport@seb.se

PE Accounting ansvarar för app och utläggshanteringen i PE.

Kontakt: kontakt@accounting.pe

Så kommer du igång

PE Accounting kund: Fyll i SEBs ansökningsformulär. Där kan PE Accountings kunder ansöka om SEB Corporate kort och integration till PE. 

För att få hjälp och stöd med att fylla i SEB Corporates formulär hänvisar vi befintliga kunder till SEBs support 0774-48 28 08.

Inte PE Accounting kund? Kontakta oss här så återkopplar vi till dig inom kort.