Webinar

SEB webinar: frigör tid för ekonomiavdelningen

Funderar du på hur det skulle funka med en mer automatiserad ekonomilösning? Lyssna in på SEBs webinar då Elin Lundström, CFO på Upsales, ska dela med sig av sina upplevelser av det samt hur väl hon upplever att det integreras med banken. På deltagarlistan finns även experter från SEB och PE som tillsammans reder ut vilka olika lösningar det finns för din ekonomi samt dess olika för och nackdelar.

 

Som företagsledare vill du självklart lägga tid på det du gör bäst: att få bolaget att växa. Allt annat måste bara fungera, särskilt det som rör administration som exempelvis blanketter till Skatteverket, tidrapportering, utläggsredovisning, löner, semestrar och sjukdagar. Samtidigt vill du ha koll – helst i realtid – på hur det går, dygnet runt!

Tack vare digitaliseringen och automatiseringen har vi idag kommit så pass långt att det finns många bra lösningar som ger dig såväl kontroll som insikter utan alltför mycket handpåläggning. Men vilka är dessa lösningar? Och vad är för- och nackdelarna? På det här webbinaret riktar vi oss till dig som är ansvarig för ekonomiavdelningen på ditt företag och går igenom dina olika alternativ samt deras för- och nackdelar.

Du kommer också att få höra Elin Lundström, Chief Financial Officer på Upsales, prata om hur integrationen mellan affärssystemen och banken frigör tid för hennes team att jobba mer proaktivt och närmare verksamheten.

Webinaret

Kolla på hela webinaret här! 

  • Att upprätta årsbokslut och årsredovisningen externt vs internt
  • Årsbokslut och årsredovisning – best practice
  • Tips för att uppnå en effektiv årsbokslutsprocess
  • Så får du tillgång till branschens snabbaste och mest strukturerade årsbokslut

Kontakta oss

Vill du få hjälp att sätta era affärsprocesser och ta reda på hur mycket ni kan automatisera?